...och god natt

Eftersom jag då skrivit godmorgon, middag och mellanmål måste jag ju innan jag sover även skriva ett god natt?
Så - god natt!
Trött igen. Drog iväg till min väninna i Öjersjö på en kvällskopp kaffe. Stannade bara en timme och sen var det dags att åka hem och säga hej till pappa innan det var dags för sova.

 

 
Yvonne e förtjust i små barn! :)
 

Deras hus är så himla fint! Det vill jag gärna ha. Gratis tack. :)

Och hennes pojkar är så gulliga. Hennes yngsta son är också så förtjust i små barn och han är himla gullig mot Eskil. Tar hand om honom och visar honom hans leksaker. Så gulligt. :)

 

 

Dom har skaffat sej en jättesöt hund också. Som en stor pälsboll.
 

 Astor har sovit dåligt hela dagen så nu på kvällen var han arg som ett bi igen, tog lång tid att somna och så vaknade han flera gånger innan han till slut somnade in ordentligt.

Men nu ska jag sova.
Hörs i morgon!

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

tack för synpunkterna :) det värmde :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback