Promenad

Idag tog vi en promenad upp till kiosken och köpte lördagsgodis - jag och mina fyra kids. Det var riktigt mysigt. Ingen bråkade, ingen retades med någon och ingen var sur.
Alla var glada och nöjda och det var bara supermysigt.
Uppe vid Sara och Sofias skola tog jag kort på hela gänget.
Varenda en av dom där ungarna är helt underbara. Älskar dom så mycket!

Avslutade dagen med att städa långt in på natten. Tog tag i den rena tvätthögen som var helt gigantisk och vek den. Nu ska allt bara in i garderoberna. Men alla ungar får bara vakna först... :)
Städade toaletten också och plockade lite här och där. Men jag har hur mycket som helst kvar att fixa.
Framför allt behöver jag få ordning på alla dessa kläder. Med fyra kids och två vuxna blir det en heeeeeeeel del!

På väg hem från kiosken hjulade Sara hela tiden och när jag berättade att jag oxå kunde det, eller i alla fall har kunnat ville hon så klart att jag skulle visa.
Jag tvekade men hon tjatade så jag sa att jag skulle försöka.
Det gick ju bra! Just då ja. Men sen efteråt kände jag att jag hade sträckt axeln, underarmen och handen! Bra jobbat gamla tanten! :-/ Jag e lixom inte 20 längre...

Dax att sova nu, det e svårt att skriva ändå. Det gör ont. Aj.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback