Å fy

Astor bestämde sej för att vakna klockan fyra i morse. Sen somnade han om vid fem. Känner mej heeeelt väck! Är det så här folk har det? Hur orkar man?
Han somnade rätt tidigt jämfört med vad han brukar så det var väl det som var problemet.
Mycket som händer varje dag här nu så det är ett himla flängande hit och dit.
Hela december är hysterisk! Kalendern är helt full med nått varannan dag. Jag har vant mej av vid hemska späckade kalendrar, sånna som jag hade när jag jobbade med Mary Kay.
Har man fyra barn så blir det en del möten men nu har dom lyckats klumpa ihop sej till en och samma månad.

Nu ska Eskil till min kusin Sanna för jag ska vara med på ett möte med Sara. 

Sen ska jag hem och sova med mina killar! Blev rätt hackat och malet den där sömnen. Gick och la mej rött sent också eftersom jag gjorde färdigt julklapparna som jag hållit på ned i flera dagar. Nu e det klart i alla fall. Projekt två är också klart. Projekt tre återstår.

Var hos Sanna igår och vägde mej. Då hade jag gått upp ett kilo! :( typiskt...

Nu ska vi dra iväg!
Hej!



Kommentarer
Postat av: heidi

kom ihåg att muskler väger mer än fett! kanske har du fått nya muskler på sista tiden?

Svar: Ja det har jag inte tänkt på. Träningsvärk har jag i alla fall! :-D
kattitingeling

2013-12-06 @ 12:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback