God morgon!

Idag hade vi bestämt att vi skulle göra en riktig julstädning tillsammans jag och Chris men jag har ägnat igår och idag till att städa själv.
Toan kvar att skuras, tvätt att vikas och tvätta sofföverdragen.
Eskil tyckte han skulle hoppa upp på mej när jag satt i soffan med en kopp kaffe härom dagen.
Vita soffor är jättesmart jag veeeet!


Tidigt imorse skulle Astor va vaken tyckte han. Det tyckte inte jag. Han somnade om lagom tills det var en kvart kvar innan jag skulle upp och väcka Sara.
Känner mej rätt mör.
Eskil sitter och gäspat också, men jag tror jag ska ta på oss kläderna och dra ut på en liten promenad så vi orkar sova riktigt länge sen till middagen! :)

Hej hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback