God morgon!

Idag ska jag till mitt jobb på knytkalas. 
Ska bli trevligt att träffa arbetskamraterna igen. :)

Snön har lagt sej tjockt på marken, det är en vinterland där ute.
Jag hade puttat in blommorna in mot väggen och tagit bort allt från hyllorna så de inte skulle blåsa bort, men jag trodde inte det skulle komma så mycket snö.
Blommorna var helt täckta med ett tjockt täcke av en blandning av is och snö så jag fick plocka in alla blommorna på morgonen.
Får se hur många som överlevde...


Den här verkar i allafall ha klarat sej bra:


Det var bara en blomma på denna som inte mådde bra så jag knipsade bort den och nu ser den ut som förut. :)

Det blev fint med bordet och stolarna.
Ska stryka stolsöverdragen bara så ska jag sätta på dom också och sen e det klart.
 


Nu blir det mer kaffe eftersom Eskil välte ut hela min kopp på vardagsrumsbordet! Det gjorde han efter att han tuggat sönder mitt skärp som han lyckades hitta nån stans... :-/ Han e som en liten hund!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback