Ibland så...

Det såg verkligen ut som kriget här nyss! :-S 
Det kändes som en övermäktig uppgift att få det städat och fint men så började jag med ett rum och fortsatte till nästa. Plötsligt var det städat överallt! :)
Ibland så e jag riktigt effektiv!

Nu sover Eskil och Astor (Haha! Känns som jag alltid skriver det, men så kom jag på att det är ju då jag kan blogga. När som sover middag eller på kvällen/ natten).
Jag vill också sova men en tjej ska komma och hämta bärselen som jag säljer på Blocket (den blev för övrigt aldrig använd) så jag får vänta tills hon har varit här helt enkelt, om hon nu ens kommer... Har inte hört nått ifrån henne.
Ögonlocken känns farligt tunga... Oj oj. 

I eftermiddag blir det träning. Sen blir det nog ett litet juluppehåll.
 
Å fy va trött!
Somnar snart...


Kommentarer
Postat av: Therese

Nej inte juluppehåll från träningen! Blir så fasligt tungt att sätta igång igen! Tips från mig till dig:)

Svar: Kände det med men dom hade inte öppet några vettiga tider under mellandagarna. Jag ska träna på rehab en månad till innan jag ska träna "själv" :)
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback