Jag blev bönhörd

Eskil vaknade vid åtta så jag hade tur.
Vi hade en trevlig morgon och Astor sov till kvart i nio då jag väckte honom.
Halv tio var vi allihop utanför dörren.
Dom stora gick till skolan och jag, Astor, Eskil, Åse, hennes Olivia och Viola åkte till Mölnlycke till Barnens Miljöark.
Där finns en lekplats för barn med olika hinderbanor, en stor båt att leka på, kaniner i en hage och hönor som går fria.




Det var ganska kallt men både Olivia och Eskil verkade tycka att det var jätteroligt.


Det var jättestort och kidsen kunde springa fritt


Precis bredvid finns ett jättestort församlingshem som vi gick in i och satte oss ochvärmde oss i. Vi fikade också och det var himla mysigt.




Men sen började allihop bli väldigt rastlösa och så fick vi packa ihop och gå ut igen.





Sen var det dags att åka hem och sova middag.
Eskil var helt slut.
Astor fick jag ju väcka imorse och så vaknade han igen när vi skulle ur bilen och gå hem så han somnade ganska snart efter att Eskil hade somnat.
Sen sov vi allihop till halv fyra! :-D
Underbart!
Känner mej faktiskt ganska utvilad nu.

Just nu tittar vi på film och jag dricker kaffe i soffan.
När Chris kommer hem ska jag fortsätta med klapparna. 

Ha en trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback