Julen

Julen blev som jag hade tänkt det.
Vi började med maten i tid och den var klar lagom i tid och vi var klara tjugo i tre - också lagom till att Kalle Anka snart skulle börja.
 
Här har vi precis satt oss ner i sofforna för att titta:
 
 
 
Sofia, Sara, Eskil, min syster Heidi och hennes Staffan
 
 
Min syster och brors mamma Soili:
 
 
Min bror:
 
 
Eskil:
 
 
Jag:
 
 
Sofia:
 
 
Nyvaken Astor och Chris:
 
 
Sen kom han äntligen tomten.
Eskil kunde inte släppa honom med blicken men han förstod nog inte riktigt vad det var för en...
 
 
 
Eskil får julklapp.
 
 
 Chris också. Kram tomten!
 
 
 
Tomten var min vän och granne Lottas gubbe Ulf. Världens bästa och gulligaste tomte.
Jag är så tacksam för att dom finns så jag börjar gråta.
Vilka fina grannar! I love you!
 
Det var nog inte spännande bara för dom allra minsta, utan även för några stora:
 
 
Kanske var alla förväntansfulla...?
 
  
Sen var det dags för tomten att gå. Han hade så många andra barn som han behövde hinna att dela ut julklappar till:
 
 
 
När tomten hade gått så fortsatte vi att dela ut resten av klapparna. Det verkade som att klapparna uppskattades:
 
 
 
Många julklappar blev det. Jag fick bland annat sånna här fina Reebok-skor som står på schäslongen:
 
 
Sen blev det rörigt som bara den:
 
 
Och värre blev det:
 
 
Alla bilder har min pappa tagit förutom den första för där sitter pappa med i soffan... :)
 
Jag tror att alla var rätt så nöjda.
 Imorgon ska jag försöka fotografera lite klappar.
Men nu är det dags att sova.
 
Hur har eran jul varit och vad kom tomten med till er? Jag hoppas att ni har haft en fin jul och god fortsättning!
 
Kram från Katti
 

Kommentarer
Postat av: N

ÄNTLIGEN!!! Så var julen över för den här gången...
Den gick väl hyfsat bra den här gången, men jag sticker inte under stol med att den är en lång pina för mig. Som tur är har jag mediciner för att kunna hålla mig flytande igenom den årligen återkommande jävla helgen.

Svar: Meh! Jul e det bästa som finns ju! :)
kattitingeling

2013-12-29 @ 23:52:49
Postat av: N

Förresten vilka bra bilder faderskapet har tagit på erat julfirande. Är han fotograf på riktigt?

Svar: Nej han e svetsare! Haha! Rörmokare också och smidesarbetare är han också! :-D
kattitingeling

2013-12-29 @ 23:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback