Det tar sej...

Eskil fick plötsligt feber igen. :(
Helt otroligt. Han e ju sjuk jämt! Hur kan det ens vara möjligt?
Och vi som hade en sån trevlig start på dagen...

Efter att han vaknat från sin vila på dagen åt han lite och sen började han bli sämre. Han låg i sin säng och orkade inte röra sej.
Då var tempen 38,5 men nu har den stigit för han är jättevarm nu.

 

 


Jag gjorde världens godaste paj och då bar vi in honom i vardagsrummet och åt där medans han låg på soffan.
Efter en stund somnade han och då frågade vi Sofia om hon ville titta till honom medan vi tapetserade.
Det gick bra sa hon, så vi gick ner och slängde upp några våder till.
Det kommer att bli så himla fint när det är klart! Jag är supernöjd!
Det bubbliga hade redan lagt sej på dom första våderna som vi satte upp tidigare idag så nu vågar vi oss nog på resten.
Problemet är elementet nu... Hur gör man då? Hur ska man få in tapeten där bakom??? Vi är framme vid den nu så nästa våd som ska upp är ovanför elementet. Vi har stoppat där och funderar på hur man gör.

Nu har Eskil somnat här på soffan igen.
Han fick vara frisk i en vecka... Alltid nått?

 

 

E jag inte snygg i min fina overall? ;)

 

 

 

 

Närbild.

Det glimmar silver i medaljongerna när ljuset faller på. Så fint.

 

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback