Från gårdagens energifyllda dag...

...till trötthet och orkeslöshet.
Kände mej föga motiverad idag på jobbet. Så trött, så trött.
Verkligen kontrast från hur jag kände igår. Då orkade jag städa och fixa, planera badrum och så tapetserade vi till och med hörnet i hallen!
Känner mej sugen på att ta tag i tapetseringen igen! Blev så nöjd att vi klarade hörnet och att det drar lite snett ska vi nog få bukt på också!
Men idag var liksom inte läge att tapetsera. Om jag var trött så var Eskil tröttare, men tröttast var ändå min kära make.

Imorgon är jag hemma med min pojk. Han har tid till läkaren för undersökning varför han jämt är sjuk.
Nu borde jag gå och lägga mej, men det är så himla skönt att få vara lite bara för sej själv en stund när alla sover.

God natt!

Bilder från i morse:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback