Hejsan

Den här veckan började så där.
Folk tror ofta att det alltid är lätt och roligt att jobba med barn men ibland är det tunga saker man får ta tag i.
Är uttömd på energi och igår orkade jag knappt vara vaken på kvällen när jag kom hem.
Idag gick jag och la mej direkt efter jobbet.
Hoppas jag orkar hela veckan! Just nu vill man bara dra täcket över sej och stanna hemma och sova resten av veckan.

Nu har jag i alla fall vaknat till liv men jag orkar mest sitta i soffan och bara glo på tv.
Min man har handlat godis. Han har gömt det nånstans och jag tänker på det mest hela tiden. Alltid nått! :)
Sen har han lovat att ta tag i tapetseringen i hallen till helgen! Jippii. :)

Nu ska jag luska fram var godiset är... ;)
Hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kram! ♥

2013-02-05 @ 19:23:32
Postat av: Maria @ Home is wherever I'm with you

ja men vilket jobb ni gör med o ta hand om andras barn. Jag jobbade ju i en klass med 6-7åringar för massor av år sen. Var så ångestfyllt att man skulle få dem att tycka att skolan var kul och lägga den där viktiga grunden.. stort ansvar... så förstår om du blir slut av ditt jobb.

hoppas du hittade godiset :)

Svar: Jag hittade godiset! :) Mums! Grattis till lilla bebben! <3
kattitingeling

Postat av: N

Något speciellt godis du har fått sug efter nu under graviditeten?

Svar: Nej inget speciellt. God mat och godis. :)
kattitingeling

2013-02-05 @ 23:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback