Helt slut

Idag har det det varit jobbigt på jobbet igen. Mycket möten för mej nu då jag har hand om det.
Psykiskt utmattande.

Jag har försökt att inte somna utan väntat till nu så jag kan sova i natt.
Vi åkte till affären och köpte ingredienser till paj och så gjorde jag blåbärspaj.
Det åtnjöt vi med VÄLDIGT mycket vaniljsås, precis som man ska! ;)
Hade tänkt att steka fläskfilé men jag kom visst bara till att koka potatis och det blev visst inget kött...
Hade ju tänkt ta med mej till jobbet ju... Kanske orkar jag nu? Eller inte.
Två vackra blommor fick jag med mej också från affären. Vilken lycka! Dom flesta blommorna i köket hade dött eller blivit så jäkla fula så nu är det lite trevligare igen.

Nä nu ska jag rycka upp mej igen och antingen gå och lägga mej eller laga mat. Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback