Nytt försök...

Ska kolla om det går att blogga med denna app nu då...
Kan ju va så att det är bilderna den har problem att uppladda.

Jag somnade med Eskil men sov bara en liten stund, för sen ringde min make och sen ringde han igen och eftersom jag inte svarade så skickade han sms och sen ringde Sara tusen gånger och eftersom jag inte svarade så skickade hon också sms.

När Eskil vaknat och vi hade ätit så fick jag städryck.
Jag är så sugen på att fixa i ordning här, möblera om, bli klar i hallen, bli klar i trappan!
Nu börjar jag visst bygga bo igen... :-o
Få se om gubben orkar tapetsera med mej ikväll... :)

Eskil har börjat prata så mycket nu dom sista veckorna.
Traktor säger han (tackto) och stjärna (täna). Allt man säger härmar han också.

Nu är det dags att fixa lite mer här i lilla hemmet. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback