Städa städa, leka leka

Det blev visst städning istället för besök till nån vän.
Men man får väl passa på när man orkar och har energi. Har inte det så väldigt ofta ju.
Jag bär bort Eskils leksaker från vardagsrummet men han bär tillbaka dom lika snabbt! E det nån mening att städa? :) Men det var fint i fem minuter i alls fall.

Ligger i en säng som jag precis bytt sängkläder i. Det är så himla skönt att krypa ner i en renbäddad säng!
Väntar på att Eskil ska somna. Gjorde ett försök redan innan men då låg han bara och sjöng och lät så jag tog upp honom igen. Men det går fortfarande sådär, han busar mest. Sparkar i väggen och sätter sej upp... Jaja, han deckar nog snart.
La mej med honom en stund i hans nya säng i hans rum men han fattade ingenting. Typ: va? Jag vill inte ligga här, ska vi inte leka?
Hans rum ger inga sovsignaler alls, där är ju alla roliga leksaker och där ska man röja och ha kul ju!
Nu hör jag någon som gäspar. Sömnen är nog inte långt bort...

Längtar efter våren nu!
Å jag vill plantera massa blommor och fixa fint på uteplatsen!

Nu verkar han ha somnat... Alldeles tyst och stilla.
Vad ska jag hitta på? Kanske laga nån god mat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback