God kväll

Eskil hade inte läkt i sitt öra så det blev en ny penicillinkur.

Idag har jag varit himla trött.

När jag kom hem startade jag ändå upp värsta projektet med att få ihop Eskils säng.

Nu ska vi börja öva att få honom att sova i sin egna säng så småningom.

Nya bebben behöver hans spjälsäng sen så vi har inte så mycket val. Vi har det ganska stort i vårat hem men snart är det trångt.

Det nya barnet och Eskil får dela rum ett tag tills någon av dom stora flyttar hemifrån.

Kan ni förstå att jag har en dotter som är femton!

 

 
Jag ska måla sängen vit sen någon gång när Eskil sover för såklart ska han vara med hela tiden där det händer någonting! :)
Det var ett himla sjå att försöka hålla honom undan när sängen skulle ihop.
Den här har jag förresten fyndat på Blocket helt gratis.
Någon skänkte bort den så vi åkte och hämtade. Love Blocket!
 
 

När Chris hade monterat ihop sängen monterade han ner sekretären som stod i hörnet om än motvilligt men den kom ner i alla fall.

 

 
 
 

Sen skulle den upp på vinden och vi har bara en liten lucka upp dit som man öppnar och fäller ner en trappa. Han försökte få upp sekretären utan att montera ner den helt men det gick ju så klart inte in genom den trånga luckan.

Jag hatar den här jävla luckan! Det är ju trång som en abbores vagina! Skrek han och det tyckte jag var så himla roligt så jag skrattar än.

Hahah! Ja men nu e den uppe på vinden och vi har inte användning för den så vill någon ha den så kom och hämta.

 

 
 
 
 
Nu ligger han och sover i sin spjälsäng i vårat sovrum men vi provlåg i den nya lite i alla fall.
 
 
 
 
Men efter det var jag helt slut och var bara tvungen att gå och sova. Det gick verkligen inte att vara vaken! Helt slut!
Jag sov bort ett par timmar och nu sitter jag här och så är det det dags att gå och lägga sej igen.
 
Ha det så bra!
God natt!
 
// K

Kommentarer
Postat av: N

Min pojk fyller 14 till sommaren. Det är inte klokt!!! Det var ju inte länge sedan man körde runt med honom i en barnvagn.

2013-01-31 @ 00:29:41
Postat av: Pia

Bara de int sku va så långt borta sku jag definitivt hämta den! Jätte fin juh! :)

Postat av: Soili

Säg till Chris att han går upp genom abborrevaginan igen, jag vill ha skåpet!

Svar: Säg till när du vill ha den så ordnar vi det! :)
kattitingeling

2013-01-31 @ 12:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback