God morgon!

Hur har ni det en sån här morgon?
Eskil är pigg. Han är bara lite varm, men det brukar ju stiga till kvällen.
Igår hade han ca 38 när vi kom hem och så märkte vi att han blev varmare. Gav han febernedsättande direkt. Jag vill inte vara med om några feberkramper igen tack!

På fredag ska vi gå och se på Bilbo filmen här i Partille. Jag fick biljetter i julklapp av kommunen.
Det blir bara jag och Chris. Det var länge sen. När man har små barn så blir det inte direkt att man har möjlighet att göra saker på tu man hand så ofta.

På måndag är det ultraljud. Det ska bli roligt att få se den lilla igen. :)
Vi vill gärna veta vilket kön det blir också så det ska vi fråga.
Namnförslag?

Nu ska jag gå och hämta lite papper så jag kan snyta lilla sjuklingen.
Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback