Grattis!

Grattis till finaste gubben som fyller 41 år idag!
Förra året överraskade vi honom med fest och cykel när han trodde att det bara skulle vara en liten stillsam fest här hemma.
Det var roligt. :)
I helgen ska vi fira med lite tårta tycker jag allt.
Idag blir det inte så mycket firande. Vi är så himla trötta både jag och min man.
Eskil har feber igen så han har varit väldigt grinig och trött. Jag får vabba imorgon igen.
Chris är på kurs hela veckan.

Nu ser vi på Project Runway.
Jag funderar på att strunta i det och gå och lägga mej.

Grattis igen fina maken!
Älskar dej för evigt!

 


Kommentarer
Postat av: Gaston

Tack för dina fina ord :-) Men hade du inga finare bilder på mig. Ser ju ut som en trött och arg gubbe.

Svar: Du är vackrast! <3
kattitingeling

2013-01-15 @ 06:18:13
Postat av: N

Jamen, du är väl en trött och arg gubbe numer? Att gå över 40-strecket förpliktar sådana saker ;-)

2013-01-15 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback