Halsbränna?

Tänkte jag skulle va redig och fixa resten av trappan men så fick jag så jäkla ont i bröstkorgen. E det halsbränna tro?
Det enda som hjälper är att ligga plant ner på rygg... Trodde jag men nu gör det ont igen även om jag ligger ner. Aj. :-(
Eskil har varit så trött hela dagen. Han somnade vid åtta på soffan men vaknade igen efter 40 minuter. Då fick han Ipren och nu är han jättepigg klockan elva på kvällen.
Men nu hade vi tänkt att sova så han får snällt bara lägga sej.

Go natt allihop!
Kramis


Kommentarer
Postat av: Maria @ Home is wherever I'm with you

köp Galieve på apoteket, funkar fint mot halsbränna. Sen är det bäst att ligga på vänster sida så det blir mindre tryck på magmunnen. Även bra att höja upp huvudändan på sängen med en kudde eller ngt sånt under madrassen. Hoppas du slipper fler attacker av halsbränna, är inte kul :/

Svar: Med Sara och Sofia räckte det med Samarin. Men det hjälpte inte nu när jag hade detta... Efter det har jag inte haft det igen men haft lite känningar förut. Får köpa Galieve om det kommer igen! :)
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback