Jag lyckades! :)

Nu sover han i sin säng och jag ligger i min och känner hur lilla bebben sparkas i magen.
Den gillar inte att jag ligger på rygg. Då börjar den sparkas på en gång. Undrar om det är en han eller hon.
På måndag kanske vi får veta!
Funderar på Astor om det är en kille.
Hugo är fint också och Otto gillar jag... Usch va svårt! :(
Flicknamn är ännu svårare!

Jag läser en del bloggar varje dag. Modebloggar är inte min grej, jag har läst Blondinbella tex men jag orkade inte till slut.
Fotobloggar tappar jag också intresset för till slut för det handlar till sist bara om ett uppradande av den konstnärligaste bilden efter den andra.

Läste Anna Ritar bloggen idag och hon skrev om sitt bloggande och vad hon tyckte om andras.
Hon skrev att hon bara läste några enstaka bloggar.
En av frågorna var: Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Och hon svarade:
De flesta är nog dagboksbloggar, eller i stort sett alla. Men jag läser inga ”idag åt jag det här, gick ett varv på stan, hörs sen kjamiz-bloggar”

Så trist tänkte jag, sånna bloggar tycker jag är bäst - för sånna bloggar är så ärliga och bara sej själva. Dom gör sej inte till eller stylar sin blogg för att få så många läsare som möjligt.
Jag läser några "stora" bloggar som har hundra tusentals läsare men jag hoppar över alla propaganda-inlägg, reklam-inläggen och dagens outfit- inläggen.
Det jag tycker är intressant är när dom skriver nått om sej själva, sin vanliga vardag, renovering eller om dom skapar någonting eller om sina tankar (-bortsett från feministisk propaganda) .
Tur vi alla är olika! :)
Och tur att det finns så många olika typer av bloggar där ute så det finns nått som passar alla! :)

Hade tänkt att sova lite men nu känner jag mej hungrig.
Eskil har sovit i en och en halv timme...

Ikväll blir det bio också! Bilbo. :)
Ska bli roligt.
Oj va dom slipar och bankar där ute!
Dom byter fortfarande franska balkonger här i området.

Men vi säger väl så då för nu!
Nu ska jag äta en macka, gå ett varv... inte på stan, men i min lägenhet! Hörs sen kjamiz!!!

Dagens outfit, morgonrock, tofflor, ringar under ögonen:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback