Ledig

Idag är jag ledig från jobbet.
Var ändå där och firade av Susanna, vår kollega vid tolv som slutar idag och ska börja jobba närmare sitt hem. Hon bor nära Trollhättan och har pendlat i flera år. Nu har hon äntligen fått jobb närmare.

I morse satt jag och filade på min årskrönika och den verkar aldrig bli klar. Svårt att blogga från laptopen när Eskil är vaken. Därför blir det mest bloggat genom mobilappen och också därför jag gärna vill att den ska funka... Och varför jag blir så himla grinig när den inte gör det. Som nu, för den funkar inte igen. Har försökt att publicera detta inlägg i flera timmar. :( Får helt enkelt publicera utan den söta bilden på Eskil...

Nu har vi sovit och Eskil sover fortfarande.
Ikväll ska vi till Alingsås, till Chris äldsta vän och äta taccos.
Gott. Är hungrig. Borde kanske äta nått...

Ha det fint! Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback