Onsdag

Det har faktiskt gått bra att jobba både tisdag och idag!
Har mer energi och är lite piggare.
Morgonen började dock väldigt konstigt för när jag kom in till Eskils förskola upptäckte jag att han bara hade en sko. Jag tog han ur bilen och satte han direkt i vagnen och såg inte att skon hade ramlat av i bilen. Så jag fick gå tillbaka och hämta den och blev sen. Väl nästan på jobbet ringde Chris och säger att larmet gått. Nått fel på det så jag fick gå in på jobbet och säga typ hej, jag måste åka hem igen.
Annars gick dagen bra.

Igår var vi på Colorama och handlade tapeter, lim, spackel mm till hallen. Allt gick på lite mer än 4300 så vi har lite tillgodo kvar om vi skulle behöva komplettera med nått mer.
Annars målar jag ju om möbler om ni nu råkat missa det och då kan jag åka dit och handla vit färg. :)

Nu sitter vi och äter lite mellanmål jag och Eskil.

Kram på dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback