Som jag trodde...

Jag och Eskil somnade vid halv elva och sov till efter tolv.
När jag skulle sova började nån plötsligt borra och bröta.
Trodde nån var hos grannen och renoverade nått.
När vi sen vaknade så har Eskil varit ganska pigg till nu.
Som jag skrev i förra inlägget så brukar ju febern stiga till kvällen och det verkar som det gjort det nu.
Nu sover han igen på soffan.
Vi märkte också vad det var som hade brötat så - dom bytte räcke på våra franska balkonger i hela området! :-D
Nu har vi fått vita järnstängsel - innan var dom blåa av trä.

Nu äter jag varma mackor, bloggar och tittar på ett program om simultanförmåga. :-) Passande program just nu kanske... ;-)

Snart kommer Chris hem.
Då tänkte jag försöka få till att måla resten av trappan om han inte är för trött.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback