Utbildningsdag

Idag hade vi utbildningsdag och på förmiddagen var vi på föreläsning om barns inflytande.
Det var intressant men jag kunde bara vara med en liten stund för vid elva var det dags för ultraljud på Östra sjukhuset.
Det blir troligtvis en pojke igen och allt såg bra ut. Han sprattlar som bara den nu. Hela tiden. :)

Efter ultraljudet åkte jag tillbaka till jobbet där vi fortsatte vår utbildningsdag.

Eskil är fortfarande inte bra.
Trumhinnorna har spruckit på båda öronen och det rinner ut vätska. Idag var Chris och Eskil på vårdcentralen och han fick penicillin.
Det är ingen nöjd kille vi har haft idag, han har varit grinig mest hela tiden.
Chris är inte heller så kry. Han har väl blivit smittad av sin son. :( Sjuka familjen här ständigt!

Igår fick vi spontanbesök från Linköping.
Min väninna Ulrika och hennes Jocke var i krokarna och dom pep förbi. Det var himla trevligt! Inte varje dag man träffar dom. :)Vi tjötade lite och åt lite mat och sen åkte dom hem.
Det såg värre ut än kriget här så det var lite pinsamt men det var inte mycket att göra åt. :-/

Är lite trött nu. Känns som en dag som gått o ett.
Imorgon börjar jag klockan sex!

Hej hopp, nu ska jag vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback