Blah

Chris åkte till stan när Eskil sov middag för att fota lyxbåten som står där nu. Astor sov också så jag tänkte att jag lägger med bredvid honom.
Somnade som en stock och vaknar ur min sjuka dröm:
Jag hade en flakmoppe som jag skulle få upp min mamma på. Vi hade sjukt bråttom men hon bara låg på marken helt avslagen. Jag drog och slet i henne och försökte putta upp henne på flaket men hon var som en lealös docka som inte hade ett enda ben i hela kroppen. När jag äntligen fick upp henne på flaket så ramlade hon av och jag fick börja om från början hur många ggr som helst.
Till slut hade jag en stor sopbil med en lucka längst fram som jag försökte få med henne i. Jag knödde in henne och med huvvet före och resten av kroppen rullade jag in efter som en deg.
Äntligen kunde jag hoppa upp i bilen och köra iväg och vad händer då? Jag hör bara bom bom bom och så har hon åkt ur luckan och ut på vägen igen för femtielfte gången!

Och då vaknar jag och börjar skratta. Vilken sjuk dröm! :D Hahaha! Så jäkla skum! Oh my god!

Sen somnade jag om och drömde massa mer men inget så knäppt.
Nu försöker jag vakna till liv men det är inte det lättaste. Är så himla seeeeg.
Måste ha kaffe. Kommer inte kunna sova ikväll och jag som inte ens har nått att läsa...

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback