God natt!

I eftermiddag kom syster och Staffan på besök igen och jag lagade kyckling till oss. Sen åt vi glass till efterrätt.
På eftermiddagen åkte Chris och pappa och handlade och pappa köpte massa blöjor till oss och en hel hög med andra saker. Tack!
Dom köpte också jordgubbar och när dom kom tillbaka blev det glass igen - men med jordgubbar och grädde till! :-9
Går inte så bra med min smala linje som ni hör... :-/
Vi såg också Röjar Ralf. Men jag fick ganska snart gå undan och natta en inte så nöjd Astor och han somnade lagom till att filmen var slut. Men Fia satt med mej och såg om slutet, klockan var inte allt för mycket.
Om filmen igår var kass så var denna superbra. Men jag gillar ju Disneys filmer. Tycker det oftast är jättebra.

Nu e det dax att sussa!
God natt!

Bild Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback