Gunnebo

Gunnebo slott har blivit lite av vårat "ställe". 
Vi har picknickat och promenerat utanför många gånger, fikat i kafét och gått på guidade turer i slottet.
 
Idag åkte vi dit på picknick.
Det var jättemysigt men lite hektiskt som det kan bli när man har en tvååring och en bäbis.
Eskil blev lite trött på slutet och lilla Bus var skrikig när vi skulle äta men annars var det himla mysigt.
Det var väldigt varmt och tungt att köra vagnen med all packning. Chris har ju full sjå att springa efter Eskil så det blir min lott att köra vagnen. 
 
 
Jag och Astor på picknick. 
Här var han ganska lugn och sen blev han blev alldeles jättearg och jag trodde inte jag skulle få äta klart min mat någonsin.
När jag precis hade ätit klart så somnade han och sen var det snart dags att åka hemåt... :D
 
 
Eskil och Chris.
Eskil satt still i ungefär fem minuter och sen drog han iväg på äventyr och Chris fick springa efter.
 
 
Astor på picknick
 
 
Gunnebo slott
 
 
Teater vid slottet med bland annat Claes Malmberg och Peter Harrysson.
 
 
Fina killen
 
 
 
Sen var det dags att dra hemåt.
Det var tungt! Och varmt...
 
 
 
Precis innan parkeringen finns en lekpark.
Där finns en stor kossa som man kan klättra på och hennes två kalvar som man kan gunga på.
Vi stannade där och lekte en liten stund innan vi åkte hem.
 
 
Tröttis...
 
 
Muu
 
 
Blommor och bin
 
 
Väl hemma lekte vi lite i vår egna lekpark här utanför och sen var det dags att gå in och sova.
I alla fall för Eskil.
Astor Julius Matti Enberg var vaken till tolv och sen somnade han på riktigt. Han sov nån liten snutt där innan och jag hann tänka att det gick ju smidigt ikväll men ack så jag bedrog mej.
 
Han börjar bli stor vår lille prins.
Han orkar hålla huvet uppe en bra stund men sen nickar han till och tappar det.
Här kommer två lite suddiga bilder på det:
 
 
 
Alla fina bilder ovan är tagna av min fina make Chris.
Dom som är suddiga och lite sämre kvalitet har jag tagit med min mobil. :)
 
Nu e det dags för oss att gå och lägga sej också.
Dagen svissade förbi och nu e den slut... igen.
 
God natt!
 

Kommentarer
Postat av: N

Übersexische fotbeklädnad vår käre Chris envisas med att ha på sig. För någon vecka sedan var det navkapseln som avslöjade honom.

Svar: Eller hur! Och bara för denna kommentar om hans hemska foppisar tog jag med honom idag och köpte tre par skor till honom! :)
kattitingeling

2013-07-23 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback