Här sitter jag...

...i sängen med Astor på mej.
Han verkar ha ont i magen och kan inte riktigt komma till ro. Hör hur det bubblar i magen på honom.
Brukar "sätta upp" honom liksom i sittläge och det hjälper oftast och så säger det brak i blöjan.
Men nu verkar det väldigt jobbigt just idag... :(
Så fort jag sätter ner honom så vaknar han. Har försökt flera gånger för jag vill äta, har inte fått i mej nån frukost än - bara en kopp kaffe. Alla andra sover oxå... Bara jag som sitter fast här med bäbis i famnen. Så vad göra?
Blogga... :)

Men om vad?

Imorgon ska vi ner och väga o mäta Astor igen och sen på eftermiddagen kommer Nadya och hennes barn hit och hälsar på.
På tisdag ville Heidi gå på loppis så då spikade vi det. :)
Funderar på att åka till Borås kanske nån dag. Djurparken är ju inte helt fel?

Nu snarkar Astor som bara den i mitt knä... Låter som en såg!
Kanske kan jag lägga ner honom nu...?
Ska testa.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback