Hej hopp

Det e så bra när det kommer besök för då måste man ju städa och då e det så fint sen även dagen efter. :)
Kom och hälsa på så måste jag ha det städat! ;) men säg till innan så jag har en chans att snygga till innan du kommer!

Gjorde så god kyckling nyss. Nu är jag sugen på kaffe men jag e lite slö för jag sover så konstigt...
Ligger i sängen och slöar med Astor.
På min säng ligger även världens största hög med kläder till både Astor och Eskil som vi fick av min vän Cissi när dom var här. Kläder som blivit för små till hennes son.
Gulliga du! Det är hur mycket kläder som helst. Ska tvätta dom bara först tyckte hon.

Vi funderar på att göra en dagsutflykt någonstans också. Men var? Har du något förslag?

Dax för lite kaffe nu!
Ha det fint.


Kommentarer
Postat av: N

High Chaparral skulle nog Eskil uppskatta, och förmodligen även fader Chris.

2013-07-05 @ 23:37:33
Postat av: Anonym

Särö är trevligt :) Ni är alltid välkomna hit och hälsa på oss om ni vill eller har brist på annat... ;)
En fin dag som denna kan man alltid antingen åka in till Slottskogen, åka till Gunneboslott eller Tjolaholmsslott. Trevliga saker som kostar är Boråsdjurpark eller Nordensark åt Lysekilshållet. Långt att åka men det är ett bra ställe med massa djur och annat trevligt.

2013-07-06 @ 08:49:53
Postat av: Tina

Ja det var min "anonyma" kommentar nyss ☺
Kram 😘

2013-07-06 @ 08:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback