Hejsan

Ikväll kommer papsen hit på besök.
Han jobbar för tillfället i Kiruna men han bor i Finland, Helsingfors i vanliga fall.
Ska bli kul.

Chris och Eskil är med Fredrik och Lova och åker dom gamla tågen mellan Anten - Gräfsnäs.
Jag och Astor stannade hemma, kändes som att det var ett alldeles för stort projekt att åka dit med en nyfödd och en två åring.
Vi sov - till halv ett! Gött!
Sen gick jag upp och åt fläskfilé till frukost som blivit över sen igår. Vilket rocken roll liv jag lever! :-D

Tänkte ta tag i lite städning här när lille Astor har somnat in ordentligt.
Är så himla godissugen men tänkte att jag skulle försöka minska lite på sockerintaget. Jag - eller vi - äter godis, glass eller andra sötsaker varenda dag.
Känner att jag inte har lust att vänta ett helt år den här gången innan jag går ner mina kilon. Trivs inte med mej själv när jag ser ut som jag gör och så vill jag komma i mina kläder. I alla fall några av dom så jag slipper gå i samma plagg jämt jämt.
Kollade på
Ellos.se igår på kläder och la några plagg i "kundkorgen" men sen så började internet lagga och Astor gnälla så jag fick lägga ner det.
Kanske nu när det e tyst och lugnt?
Nähe... Nu kommer visst Chris och Eskil hem! :)

Ha det bra!
Hej!


Kommentarer
Postat av: N

Med den blicken och det glada ansiktet inför ångloken på Anten-Gräfsnäs skulle Eskil fullkomligen älska ett besök på High Chaparall.

2013-07-12 @ 09:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback