Konstiga drömmar...

Jag drömmer så knäppa drömmar nu.
Den om min mamma när jag skulle få upp på ett flak på en moppen var nog knäppast.
Inatt drömde jag att en av mina arbetskamrater hade köpt pizza och den var helt enorm, stor som vårat runda bord i vardagsrummet. Till detta fick hon ett fat som hon sen gjorde en tårta på när pizzan var uppäten.
Tårtan skulle vi ha på mitt kalas som jag hade här hemma och alla kom med olika kakor. Jag hade bakat cupcakes men min kusin Sanna tog allihop och skulle värma dom - på en stekpanna!?
Stekta cupcakes... :D
Resultatet blev att alla blev brända underifrån och hon provsmakade en efter en och sa "Å fy! Den var bränd" och så fick hon kasta allihop. :-/
Tur vi hade en gigantisk tårta! :D

Vaknade precis. Lilla bus äter.
Jag är himla kaffesugen.
Hoppas att Astor har en lite bättre dag idag än vad han hade igår. Och jag oxå kanske... och DU! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback