Mina fina killar

Igår åkte Chris till sin vän i Alingsås och jag var själv hela kvällen med mina två killar. E nog första gången... Så länge i alla fall.
Det gick hur bra sim helst och vi hade supermysigt.
Eskil väckte Astor precis när Chris hade åkt och då hade jag att göra ett tag men efter nån timme somnade Astor och jag och Eskil fick massa tid till bara varandra. Vi tittade på tv och myste med kex och så fick han bada och så byggde vi med tågbanan i hans rum. När Eskil gått och lagt sej vaknade Astor lägligt och då fick jag mysa med honom.
Han var vaken flera timmar men sen när han somnat satt jag i sängen bredvid honom och spelade spel på iPhonen och läste. Är nu på sista boken av 50 shades och har läst ungefär hälften av den.
Recension av böckerna kommer sen när jag läst ut alla.

Godissugen... :(
Ska gå o gräva efter nått sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback