Papsen är här

Igår kom pappa och hälsade på oss från Kiruna och idag kom syster och hennes Staffan hit för att träffa honom. Vi åt på restaurang och sen hämtade jag Sara och Sofia från flygplatsen.
När vi lämnat dom hemma åkte jag och syster och handlade. Vi köpte massa jordgubbar, glass och grädde och så hade vi värsta moffarfikat.
På kvällen åkte vi och hyrde film.
Hyrde tre filmer som man får ha i en vecka.
Ikväll såg vi svenska filmen Blondie med bland annat Carolina Gynning.
Inte det bästa jag sett får jag väl säga för att uttrycka mej lite fint... eller så säger jag bara helt enkelt rätt ut att den var skitkass. Värsta skiten.

Nu e jag trött.
Ska nog gå och "knoppilainen" som min kära make brukar säga.
God natt!

 

 

 

 

 

Mina vackra flickor!

 


Kommentarer
Postat av: N

Men vilka var de andra två filmerna då?

Svar: Cockpit - svensk film, tror den hette så och Röjar Ralf - tecknad film. :)
kattitingeling

2013-07-13 @ 00:37:11
Postat av: N

Cockpit är nog en av de roligaste svenska filmer jag sett på länge.
I förrgår var min son och jag på bio i Borås och såg "the Lone ranger" med johnny Depp. Den var också väldigt rolig.

2013-07-13 @ 22:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback