Tack för alla tips!

High Chaparral låter kul. Vad kan det tänkas kosta? Får undersöka det...
Hur långt e det dit behöver oxå undersökas. Vi vill inte åka för långt. Än. Med bäbisen.

Särö låter också mycket trevligt Tina. När? ;) Och var? Har inte ens din nya adress...

Eskil och Chris har varit ute på lite egna äventyr medans jag varit hemma med bebben.
Idag var dom ute och åkte båt och här om dagen var dom och åkte bil i leksaksaffären. När man är två är man lättroad. Värre blir det sen när dom e större...

Nästa år hoppas vi på bilsemester till Finland.
Det här året får det bli små utflykter och hallrenovering.
Muppen som bodde här innan har lagt golvet som var där när vi flyttade in - PÅ plastmattan som är original. Smart.
Trälaminatgolvet var lätt att bryta loss men nu håller Chris på med att bryta bort klinkerplattorna som låg längst fram en bit in i hallen. När han sedan gjort det - DÅ kan han börja dra loss plastmattan och sen lägga den nya klinkersen.

Nu har Chris åkt till sin kompis i Alingsås och jag e själv med pojkarna.
Eskil började direkt med att väcka Astor som sov på sängen och så vill han bara peta på honom hela tiden. Helst i ansiktet och dra honom i benen och tårna. "Klappa fint" är inte så roligt längre, nu vill han boxa och dra.

Jag håller på med kålsoppa.
Kaffesugen är jag oxå...

Nu ska jag splittra mej i tre delar. Eskil vill ha uppmärksamhet och lille bus gnyr. Samtidigt ska jag trolla på en kanna med kaffe oxå.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Tina

Habäckebrostigen 11 Särö! När kan och vill ni? 😘

2013-07-06 @ 23:02:19
Postat av: Katti

Har du kvar samma mobilnummer Tina?
Jag sms:ade till den. Om du inte fick nått så sms:a mej, jag har samma nummer som jag alltid haft. :) // Katti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback