Tröttma

Vaknade efter nio men jag somnade vid tre så jag har inte sovit så länge. Astor vaknade ju igen mitt i natten och då tände jag lampan och började läsa i stället. Det var ju ingen idé att försöka tvinga honom att sova.
Han somnade efter kanske tjugo minuter och jag fortsatte att läsa om mystiske Mr Grey och Ana Steel till tre på natten. Kände att halv tre eller tre inte var så stor skillnad.

Kunde sovit middag men jag lät bli och åkte istället till mitt jobbs kontor med Astor och fixade lite papper.
Sen åkte jag hem och hämtade resten av familjen och så åkte vi och handlade.
Jag vill till Allum och köpa nått att ha på mej. Har fan ingenting snyggt. :( Men det funkar inte så bra med Eskil och det e tråkigt att åka helt själv (med lilla Bus).
Vill köpa lite mer kläder till Astor också ... eller så går jag upp på vinden och tar ner nästa storlek bara. Kanske bättre idé.

Imorron kommer mina kollegor från min avdelning hit på fika och träffa Astor.
Måste städa men jag e ju så trött... Kanske gör jag det i morgon istället och hoppas på mer sömn i natt... Eller dag. Kan ju faktiskt sova middag.

Mailade med en väninna och skrev om det här med hus... Ibland e vi sugna på hus, ibland inte. Vi trivs så himla bra här i området och i vår lägenhet oxå. Vill inte flytta egentligen. Tänk om man kunde köpa grannens lägenhet och knacka ut väggen i mellan bara! :D Det hade ju varit perfekt! Men det hade blivit alldeles sjukt dyrt så få hade man kunnat bo i ett slott för samma peng. :-/

Foglossningarna e bättre nu. Men jag försöker att inte bära så mycket eller lyfta. Låter gubben göra allt sånt.
Känner mej mer och mer återställd efter förlossningen, men det e jobbigt med kläderna. Kanske kan jag beställa så slipper jag dra runt i butiker. :-)
Kanske vore en idé.

Eskil satt i vår lilla rabatt idag och lekte.
Har ju grävt bort allt ur den så då är ju den perfekt när dom bygger om på den riktiga lekparken. :)

Nä, nu blire kaffe!
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback