Varberg

Igår åkte vi till Varberg med min kusin Sannas familj, min kusin Erikas familj och deras mamma - min faster.
Vi började med att picknicka och leka i Societetsparken mitt i centrala Varberg.

 

 

Sen gick vi till stranden så barnen fick bada.

 

 

Innan vi kollade in borgen så tog vi en glass i en glassbar.

 


Vi hade himla trevligt, måste åka dit igen snart. Varberg är så fint!
Men det var varmt och Chris var rätt slut sen på eftermiddagen efter att ha fått jaga en tvååring hela dagen i solgasset.
Jag med faktiskt. Tvillingvagnen är inte helt lätt - varken att köra med packning eller att navigera i folkmassor.

 


Idag tar vi det bara lugnt.
Igår kväll kom jag ganska långt med att kolla igenom vad jag ska beställa från Ellos men sen orkade jag inte tänka mer. Skulle ta tag i det nu men lilla bus är lite missnöjd.
Blir aldrig nån beställning tror jag. Jag har försökt i två veckor! :-/

Ha en fin dag.
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback