Borta

Värken är borta på morgnarna.
Det är så himla skönt men också konstigt. Från att inte kunna gå till att inte känna nått alls.
Men sen kryper det inpå en lite på dagen och blir värre och värre in mot eftermiddagen och på kvällen är jag helt handikappad.

Jag hittade ett gammalt påslakan som jag skulle slänga och gjorde det jag skrev igår! :D Klippte hål för huvet och nu har jag världens snyggaste Jesus-outfit! Min man tycker inte det var nått vidare snyggt och undrade om jag skulle gå ut med den på. :D Ja, men självklart! Vadå då?
Nej då skulle nog grannarna ha nått att skvallra om i ett år framåt.
Men den var himla skön att ha här hemma när inga kläder passar längre - inte ens mammakläderna i storleken större än vad jag brukar ha.

Idag händer ingenting.
Kanske lila bra det. Söndag är ju vilodag och jag ser ut som Jesus så det passar utmärkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback