God morgon kl 4 på morgonen

Sover sådär.
Men Astor har sovit nu ganska länge. Han vaknar till ibland och skriker.
Chris sover som en stock. Han har haft det tufft i flera dygn i rad stackaren och inte sovit så mycket på flera dagar.
Vilken vecka det har varit som började med mitt magont och att jag var lös i magen, sen hans blindtarm och a så avslutades allt med förlossning.
Vi kan skriva en bok om det här sen...

Vilken söt bäbis det kom ut. :)
Han är ju helt toksöt! Tänk att man glömmer hur små dom är så fort.
I natt vid tolv när jag sovit i några minuter så vaknade han och hade bajsat - igen, han hade nämligen bajsat i fostervattnet och kom it helt gröngul. Därav var ju vattnet som sipprade ur mej alldeles brunaktigt.
Vi bytte blöja och tog på lite kläder. Då blev han genast mer som en liten person. :) Nu sover han djupt. Behöver inte längre ligga nära, nära.
Han snarkar jättesött.

Jag vaknade av att jag började få ont i magen. Eftervärkar.
När jag precis fött fick jag tre värktabletter som skulle värka i åtta timmar. Det gjorde dom och lite till. Tog två Alvedon nu så jag tror att dom börjar hjälpa snart.

Men nu ska jag försöka sova igen.
Det är lite svårt. Han väcker mej hela tiden och jag vaknar av mej själv också.
Men jag känner mej jättelycklig. Få se hur länge det varar. :)

God natt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback