God morgon

Skulle kunna sova hela dagen men nu har Eskil vaknat och han pusslar. :)
Han sov till halv åtta i alla fall och jag la mej vid halv elva så jag borde inte va trött?
Sov rätt dåligt i och för sig. Kollade telefonen hela tiden ifall Chris hade svarat på mitt sms.
Klockan kvart över tre på natten kom det svar och en fin tröttisbild på min stackars gubbe:

"Nu e jag tillbaka från operation. Mår bra, dock trött. Älskar lilla dig."

Jag tyckte att han skulle försöka sova och då skrev han:

"Nu börjar han med sina paddljud igen...
Gubben som ligger i samma rum. " :D

Usch va jobbigt. Tog med mej hörlurar till honom igår så han kunde lyssna på musik och slippa höra alla konstiga ljuden. Hoppas han har fått lite sömn i alla fall och frukost vid det här laget!
I natt hade han endast fått vatten.

Nu får VI äta frukost i alla fall.

Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback