Good morning

Idag vaknade jag flera ggr på morgonen och var kissnödig men om jag går upp så vaknar Eskil så jag lät bli. Men då vaknade jag också med jämna mellanrum.

När jag väl gått upp fick jag ont i magen och fick gå på toa flera ggr. Är helt lös och mår illa. :(
Trött är jag också men när är jag inte det? Vi var i och för sig uppe sent och kollade på film. "Inception" såg vi. Den var svår att förstå, får nog kolla en gång till så man fattar allt.

Eskil har kommit på hur man bankar ner pinnarna på bultbrädan. Dom sitter rätt trögt. Han ser för rolig ut för han tar i för kung och fosterland och gör helt tokiga miner. Han använder vänster hand också men han äter med höger.

Men nu ska jag vila.
Hej!

 


Kommentarer
Postat av: Chris

Arge snickaren ju!

Postat av: Sanna

Lös i magen och illamående kan ju vara tecken på att det är förlossning på gång?

Svar: Hoppas, hoppas, hoppas!!!
kattitingeling

2013-06-04 @ 09:48:27
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback