Här vilas det inte

Då har jag rantat runt på Allum med Sara och Astor.
Astor sov hela tiden, ammade innan vi åkte och vagnen rockade ju hela tiden så det var nog skönt att sova i den, precis som i bilen.
Det var rätt jobbigt. Ont i magen hade jag och dåligt tålamod. Är trött som bara den.
Men hon behövde ju kläder så det var bara att köra.

Eskils bok har kommit men den hämtade jag inte för jag kände att Astor behövde komma hem och få mat. Så nu sitter jag i sängen igen och lille minstingen har precis blivit ammad.
Och det är då jag tar tillfället i akt och bloggar. Jag sitter ju här mest hela tiden så då passar jag på att dokumentera det som hänt. Det är så roligt att ha det sedan när dom är lite större, har jag märkt på alla barnen.
När jag startade den här bloggen var det 2007. Sara är jätteliten på alla bilderna och Sofia med. Nu ska Fia börja 9:an efter sommaren! :)
Allt som hänt sen dess står i min blogg, när jag träffade Chris, när vi flyttade hit och gifte oss. Sen kom Eskil och nu har vi två gemensamma barn.
Vilken fin familj jag har. Jag är lyckligt lottad med alla fina, friska - än så länge i alla fall - barn och världens bästa man.
Kärlek.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback