Så söt!

Den här gången hann jag va inne i en och en halv timme i alla fall innan jag fick barn.
Det gick väldigt fort - igen.
Har inte så mycket koll på ordning och vad som hände för jag hängde inte med riktigt.
Från fem cm öppet till nio gick väldigt fort i alla fall.
När jag var helt öppen så tog det en stund innan han kom ner ordentligt och jag behövde börja krysta. Det var helt hemskt och då kände jag mest att jag inte skulle palla och jag fick värsta panikkänslorna. Jag visste inte var jag skulle ta vägen och kände att det kommer fan inte att gå.
Sen kom han väldigt fort på några krystningar bara.

Han väger 3832g och är 51 cm lång. Han föddes kl 17.15 idag den 8 juni 3013

Och han är helt galet söt!!

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Stort GRATTIS!! :) Hoppas att ni alla mår bra!

Svar: Tack Pia. vi mår bra. Lite trötta bara. Lite turbulent vecka....!!!
kattitingeling

Postat av: Maria

Härligt jobbat! Stort grattis till er alla.
Verkligen söt liten kille det där :-D och du ser ut att må bra. Strålar!

Kram

Svar: Tack! :)
kattitingeling

2013-06-08 @ 20:44:06
URL: http://sixtensmorsa.wordpress.com
Postat av: Cattis

Stort grattis till fina bäbisen! Astor, så gulligt namn! <3

Hälsningar från en bloggläsare i Stockholm

Svar: Tack så mycket Cattis! Kul att du läser min blogg. :)
kattitingeling

2013-06-09 @ 10:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback