Snart dags för lunchvila

Är fortfarande helt knasig i magen. :(
Lyckades somna om vid 6 men vaknade flera ggr och sen ringde klockan vid sju när Sofia skulle vakna.
Sara sov hos sin pappa i natt.
Pallrade mej upp och så åt vi frukost men sen fick jag springa på toa. Knasiga mage... :(

Ska bli härligt att sova lite middag snart.
Jag har ju som sagt svårt att gå ut med Eskil och leka för han ska bara springa iväg.
Men vi tog en tur ner till Partille och hämtade Saras glasögon och köpte jordgubbar.
Han fick springa av sej lite grann i alla fall och han lyssnade riktigt bra när jag visade var vi skulle.

När vi kom hem mumsade vi lite jordgubbar och nu leker han och vi har läst bok om alla bilarna.

Nu är det dax att gå och förbereda lite välling till lilla fisen och så får vi byta blöja.
Hej!


Kommentarer
Postat av: Maria @ Home is wherever I'm with you

Kanske är dags att föda snart då :) En del får ju dålig mage precis innan de ska föda. Vi får väl hoppas det är något sånt på G :)

mums va gott med jordgubbar! Jag ammar ju inte längre så i sommar ska jag vräka i mig jordgubbar :D Kunde inte det när jag ammade Sixten minns jag, han fick jätteont i magen då.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback