Somnade till slut

Det var ett himla sjå att lyckas somna. Dom bygger om lekplatsen utanför här så en traktor och en grävmaskin dunkar och dånar. Eskil är i himmelriket förstås. :)
Sen byter dom ut balkongbjälkar hos grannen också så det låter det med.
Som pricken över i:et kom det in en stor fluga som surrade som bara den. Försökte fösa it den igen men den bara flög runt hela lägenheten. Till slut lyckades jag finta in den i badrummet så jag öppnade fönstret på gavel och stängde in honom där.

Hörde att Eskil och Chris kom in och att Eskil gick och vilade middag men jag sov vidare, det var himla skönt.
Nästa gång jag vaknade ringde det på dörren och då var det bästa svärmor och svärfar som kom på visit.
Dom hade med sej frallor och tårta och massa fina presenter! Tack va ni är gulliga. :)

Nu ska jag snart åka ner till Allum med Astor och Sara och köpa avslutningskläder. Imorgon är sista dagen och sen är det sommarlov för båda tjejerna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback