Söndag

Mådde bättre i fogarna igår.
Gjorde ingenting mer än att vi åkte och handlade. Hello va mycket blöjor det går åt! :-/
Astor är en riktig kanon. Har hänt flera ggr nu att det flyger rätt ut när jag precis ska byta blöja. Han sprutmålar hela mej, allt jag har på mej och det som finns runt om kring.
Har bytt sänglakan tre ggr denna vecka...
Här om dagen var så nöjd för att jag hade hittat kläder i garderoben som satt någorlunda bra på mej. Jag hade precis klätt på mej och skulle bara byta på honom. Nu ligger det i tvätten.

Jag är hemskt trött. Jag sover till tio minst och sen på kvällen är jag knappt kontaktbar. Jag är helt slut.
Jag ser helt sjukt trött ut också. När jag var gravid hade jag mörka ringar under ögonen, nu är dom ersatta av vackra påsar och jag är alldeles svullen runt hela ögonen.
Igår kväll kom min fina väninna Yvonne på besök med sin yngsta som Movitz.
Jag var nog inte den roligaste att ha och göra med. Var mest helt kåmig och frånvarande.
Astor fick ännu mer fina kläder och Eskil fick en stor burk med plastdjur! Han tyckte dom var jätteroliga och blev så glad. Tack Vonnis! <3

Eskil och Chris har varit ute och lekt nu på förmiddagen när jag och Astor sov.
Nyss kom dom in och nu sover Eskil.
Astor sover också och Chris har lagt sej bredvid.
I natt sov Astor mellan halv tolv och halv sex på morgonen. Det var jag som vaknade flera ggr av att det sprängde och läckte. Men han var helt ointresserad och ville bara sova.

Jag tänkte mej lite frukost nu...
Sen städa lite. Kaos in the house igen. Har i alla fall slängt in en tvätt och vikt lite rent. Alltid nått...

Lillebror har börjat le lite. :)


Kommentarer
Postat av: Maria @ Home is wherever I'm with you

Va söt han är :)
Har du kollat ditt Hb-värde efter förlossningen? Mitt sjönk efter förlossningen, låg på 92 en vecka efter förlossningen. Så jag fick fortsätta äta järntabletter och tänka på kosten. Nu tror jag att järnet är ok (typ 119 har jag för mig)

Kommer gärna på besök lite längre fram, är lite mkt inplanerat just nu med flytt och semester :)

kram

Svar: Har börjat äta järntabletterna nu igen. Hoppas jag blir mer pigg snart! :)
kattitingeling

Postat av: N

Inte utan att man blir lite frestad att laga till en sådan liten go´bit själv. Men jag/vi är nog för bekväma för att börja om på nytt. Men han ser helt underbar ut...

Svar: Tack! :) Bara att köra, en liten sladdis hade väl varit nått!? :)
kattitingeling

2013-06-16 @ 21:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback