Surkärring

Har mått sådär hela dagen och varit på uselt humör. :(
Magen var kass i morse men sen har det varit bra, lite magknip bara. Har varit himla trött och orkeslös också. Ingen energi och ingen tålamod.

Chris bror från norr kom och hälsade på. Jag var nog inte den trevligaste värden. Stackars fina Micke, gillar ju dej ju! Puss.

Det börjar bli rätt outhärdligt det här nu. Alla dessa åkommor och besvären får en att tappa lusten och orken att va glad åtminstone delvis.
När det kommer nått ytterligare extra som idag så pallar man inte att ens försöka fejka det utan då brister det - surkärringen bryter ut och alla stackare i omgivningen blir drabbade.

Jag vill bara att det ska va över nu.
Tanken på att vänta tre veckor till känns som en jävla evighetslång pina.
Varför kan inte jag föda mina barn lite tidigare istället för tvärt om?

Har ägnat hela kvällen åt att skapa en fotobok till Eskil på nätet. Man laddar upp bilder och skriver text till om man vill, väljer bakgrunder och layouter. Sen väljer man papperskvalitet, omslag, skickar iväg den och betalar. Som ny fick man en erbjudandekod som innebar 299kr rabatt så i stället för ca 450 så betalade jag 143:- för den. Perfekt! Fotobox tror jag att sidan hette som jag beställde på.
 
Nu känner jag trött, dax att sussa. Kanske e jag på bättre humör imorgon?
Let's hope.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback