Trötta familjen

Chris va med Sara i ridhuset och tog med sej Eskil i vagnen när han sov middag.
Jag åkte till Nadya och fick blåbärspaj. Bra fördelning tycker jag. ;)
Hann inte va där då länge dock för Sara hade jättebråttom till Liseberg så jag fick åka hem och sen köra henne dit.
När jag kom hem gjorde jag korv med bröd och sen vilade jag mej lite i sängen. Somnade inte men jag fick vilat lite i alla fall.
Sen var det dags att åka till Alingsås.
Det var trevligt och vi blev bjudna på hamburgare och marängtårta.

Jag har det väldigt jobbigt nu med kroppen. Kan knappt röra mej alls längre. Har svårt att gå över huvudtaget, det tar jättelång tid att förflytta sej. Vankar som värsta ankan.
Han trycker neråt och upp mot höger revben och trycket uppåt blir värre om jag sitter. Men står jag för länge så får jag ont i nedre delen av ryggen och går jag så får jag förvärkar. Ni hör ju...
Ligga på sidan är bäst, men det är ju lite pinsamt att göra det när man är borta på kalas.
Idag är mina fötter och händer helt galet svullna. Mina skor som jag köpte en storlek för stora trycker så jag fick tryckränder av dom.

Nu e vi hemma igen.
Jag ligger i sängen utan kläder. Känns som allt trycker och skaver och är för litet. Borde ta ett påslakan och klippa hål för huvet. Hade ju varit perfekt och inte tryckt nån stans.

Nä nu är Eskil helt tokig här.
Får akta mej tror jag. Han ska slänga sej över mej och hoppa i sängen. Helt crazy! :-/ Han är nog rätt trött han med!

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback