Tröttismamman...

...orkar inte riktigt blogga.
Inatt/ på morgonen tyckte lilla-bus att det var en jättebra idé att vara vaken mellan fyra och sju.
Jag tyckte inte riktigt att det var en lika bra idé men jag hade inte så mycket att säga till om...
Antagligen berodde det på att han hade sovit hela dagen och kvällen i vagnen på Liseberg. Annars sover han nu för tiden genom hela natten men vaknar och äter.
Vi premiäranvände vår tvillingvagn också och den var ju jättebra när båda sov. Men tvillingvagnar är stora och breda så det är ju tur att det är stort och rymligt på Liseberg!

 

 

Eskil älskade farfars bilarna. Han blev helt galet lycklig och skrattade och vinkade på mej när dom körde förbi. Så gulligt! :)

 

  
Eskils körkort:
 
 

Idag har jag varit på flygplatsen och lämnat dom stora kidsen. Nu ska dom vara två veckor hos min mamma.

På flygplatsen:

 


Sara packade för en vecka sedan och kunde inte sova redan i förrgår. Igår var hon så förväntansfull, pirrig och spänd så hon fick ont i magen och världens huvudvärk. Hon fick ta två huvudvärkstabletter till och med och sen somnade hon väl av ren utmattning efter tolv nån gång!
Imorse var hon uppe med tuppen och sprang ut och in till mej tusen gånger när jag äntligen hade fått somna vid sju då Astor behagade sova.
Jag tyckte hon kunde göra annat ett tag så jag kunde få lite sömn och då tyckte hon att jag var "elak".

Vid tre var det hörselscreeningstest på Östra för Astor.
Han hörde bra, men det var inte direkt nån nyhet eftersom han är så ljuskänslig. :)

Mr Grey boken är bättre nu när jag kommit en bit. Köpte idag dom två andra också som är uppföljarna.

Nu dricker jag kaffe och försöker vakna till liv. Är rätt mööööör!

Hej för denna gången! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback