Andra dagen

Idag känns det lite bättre.
Igår kände jag inte för att göra nått alls.
Börjar vänja mej vid tanken tror jag.
I början av min graviditet var jag sjukt trött pga värdena och när jag fick vara hemma var det en lättnad. Jag ville bara sova. Men jag jobbade halvtid ändå.
Nu känner jag mej frisk. Är inte trött, mår inte dåligt, har inte ont förutom om jag lyfter tungt, anstränger mej och springer fram och tillbaka vilket jag gör hela tiden på jobbet.
Därför känns det konstigt att vara hemma, som man skolkade nästan.

Idag tänkte jag ta med mej Eskil ut på lite äventyr. Vi kanske går till biblioteket, eller lite promenad eller så kanske vi bara tar oss till gungorna?
Men på förmiddagen är han så trött så man får alltid vänta tills han sovit middag och hitta på äventyren på eftermiddagarna.

Nu ska vi nog bada för han är redan trött. Gnuggar ögonen och är lite gnällig.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback