Eskil

Min fina pojke han är så himla go.
På morgonen vill han krypa ner bredvid en och gosa en stund. Då brukar jag snusa på honom lite för han luktar så galet gott.
Han är nästan alltid glad och väldigt lätt att ha och göra med.
Bilar är favoritleksaker men han gillar också att bygga med klossar, duplo och tågbana.
Han gillar också musik och sång och älskar böcker. Han skulle kunna sitta och läsa olika böcker en hel dag.
På tv tycker han det är roligt att titta på reklamen men annars har han inte riktigt fastnat för tv och film än i alla fall.
Eskil gillar också mönster och färger.
Han märker små detaljer på min kjol och vill genast gå till spegeln och titta när han fått på sej en ny tröja

Lilla pussungen, han är världens gulligaste.
När han hör att man kommer säger han: mammaaaa! Sen ska han krama länge. Söt. Love, love, love.

Finaste Eskil. <3



Kommentarer
Postat av: Chris Onemountain

Pappas pojk. Så sanslöst underbar.

2013-03-16 @ 13:51:00
Postat av: N

Min pojk är 13, snart 14, och min alldeles underbara gullunge. Fast han tycker inte om när jag snusar på honom, framförallt inte när han har kompisar hemma. Då brukar jag förklara för honom att det är min uppgift som förälder att vara pinsam.

2013-03-16 @ 19:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback