God morgon

Vaknade halv sju när Sara skulle till skolan. Sen kunde jag inte somna om. Eskil vaknade halv åtta.
Nu känner jag mig ganska trött... Gäsp.

Igår målade jag lite i trappan!
Framsteg här i lilla hemmet! :)
Eftersom man sitter på några trappsteg nedanför och målar dom som är ovanför kändes det inte alls i ryggen. Det var riktigt kul att sitta där och lyssna på musik samtidigt.
Det krävs dock minst en strykning till, sen har jag ju staketet kvar där uppe med... Projekt har vi inte brist på i alla fall.
Tapeten i trappan är helt anskrämlig, nått måste göras åt den också. :( Den är ful, har skador och är helt omodern.
Att göra - listan tar aldrig slut.

Idag - snart ska jag träffa en gammal kollega i stan och vid tre har vi tid på mvc. Bebben sparkar för fullt i magen. Han gillar inte alls att jag ligger på rygg!

Nu ska jag försöka pallra mej upp ur sängen. Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback